14. 15. 16.

4. srpna 2014 v 3:47 | k
ahoj.

v pátek a sobotu jsem byla v noci v práci a nějak nebyl čas sem napsat. taky jsem pak furt spala. nemůžu ani napsat jídelníčky, to už si nepamatuji, ale dala jsem si volnější režim sacharidů, právě kvůli práci, a také přijela návštěva z druhého konce česka, takže jsme dost hodovali. měla jsem třeba i brámbůrky a pečivo.
guttalax jsem zatím nekoupila, i když zítra na to asi dojde. prostě jít jednou za tři dny je divný. ale prý pomáhá lžička lněných semínek ráno a večer, zapít vodou, tak přemýšlím, že budu mít ke snídani a večeři vždycky lžíci. asi jo. a pak mám ještě ty otruby, ať žije vláknina. prostě mám střeva navyklá na fenolax, ale s tím jsem skončila. čím dýl bych ho užívala, tím horší by to bylo bez něj, prostě už víc ne.
super zpráva pro mě je ta, že se nám rozbila váha. naštěstí ne proto, že bych si na ní stoupla, ale byla stará, tak dosloužila. mamka bude objednávat novou až někdy příští týden, takže tenhle bude bez čísel. budu se snažit, aby první číslo na nové váze bylo co nejmenší.

16. den
snídaně: vanička tvarohu s 1/2 odměrkou cookies proteinu
svačina: -
oběd: domácí hamburger (1 bulka, 2 lžičky kečupu, 1 list salátu, 4 kolečka okurky, 2 kolečka cibule, 2 plátky sýra, 1 domácí hovězí burger)
svačina: -
večeře: 2 proteinové palačinky s tvarohem a malinovým džemem/s tvarohem a skořicovým cukrem
pití: 0,5 l pwpsi max, 1,5 l vody
pohyb: -
váha: ?
xoxo, k
 


Komentáře

1 Sadie | Web | 5. srpna 2014 v 19:39 | Reagovat

Moc hezký jídelníček! Každý si někdy zaslouží cheat day:-)) Hodně jsem přemýšlela o projímadlech ale nikdy jsem je nezkusila, mám z toho trochu strach.. Nechtěla bys spřátelit?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama