den na vodě a dotazík na vás

1. října 2014 v 16:37 | k
ahoj.

tyjo. včera, úterý, byl fasting. den na vodě a zelenym čaji. navíc jsme šly na těláku plavat. byla jsem večer absolutně vyřízená, klepala se zimou, ale žaludek vpohodě. zato dneska ráno jsem měla hroznou nauseu. musela jsem se nasnídat už v osm, jinak to nešlo. a to nikdy nepotřebuji, vždycky až v 10:35, o velký přestávce. ale dneska to fakt nešlo, dala jsem si aspoň mysli tyčinku. teď jsem se trochu přejedla, měla jsem totiž hroznou chuť na skořici, takže to vyhrály skoricový kornflejky. ale do limitu jsem se vešla. kalorie si teď teda rozvrhuju sama... uvidím jak to půjde, ale max 700/den. za dva týdny, 13. v pondělí jedu DO SKOTSKA, plus den v londýně. hrozně moc se těším!!! ještě jsem v anglii nebyla. budu tam osm dní. a dala jsem si cíl, jet tam šedesátikilová. dnes jsem měla 64,2 a myslím, že mám na to toho dosáhnout. takže mi držte palce, díkes.
joa ještě ten dotazík. co si myslíte o HIIT (intervalový trénink)? je to dost účinné? v neděli jsem si dávala pět minut, střídání 10 vteřin maximální pohyb (jumping jacks, running in place, jumping rope) a 5 na vydechnutí... a upřímně mě to celkem odrovnalo, ještě včera mě z toho bolely nohy... když si dám každý den jen 5 minut, bude to stačit?

30.9.
jídlo: -
pití:
1 l zeleného čaje
1,3 l vody
pohyb:
45 minut plavání

1.10.
jídlo:
8:15 mysli tyčinka (130)
15:30 shirataki nudle s tvarohem a čokosirupem walden farms (94)
16:00 skořicové kornflejky (470)
celkem 694/700

xoxo, k
 


Komentáře

1 Nally H. | Web | 5. října 2014 v 11:57 | Reagovat

Hiit by se měl cvičit tak 15-25 minut. Pod 10 už to moc účinné nebude :) Ještě lepší je střídat 20s cvičit a 10s pauza :) Ale samo o sobě je hiit účinější na spalování tuků než dlouhé kardio :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama